غمگينم









سكوت

گذآر سُکوتـ قآنون زندگی مَن بآشد وَقتی وآژِه هآ دَرد رآ نِمی فَهمند


 

دستانت را ،
در برابرم مشت می کنی . . .
میپرسی گل یا پوچ ؟
در دلم می گویم :
فقط دستانت . .

 

عكــس هاي پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلكـ ـه

تو نباشی لحظه ها بیهوده است

درپس لبخند هایم گریه است


تو نباشی غم اسیرم می کند


دوریت هرلحظه پیرم میکند

عكــس هاي پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلكـ ـه

 

 

خـُدایـا سـَهـم مـَن ایـن بـود؟!

دِلـــَم دَر دَسـت او گـیـر اَست

خـودَمـ اَز دَسـت او دِلـگـیر

عـَجـَب دُنـیـاے بـی رَحـمے . . .

دِلــَم گـیر اَسـت و دِلـگـیرَم!

 


 

برای خودت زندگی کن،

کسی که تو را دوست داشته باشد،

با تو میماند،

برای داشتنت میجنگد...

اما اگر دوست نداشته باشد،

با هر بهانه ای میرود...!

 

 

 

بعضی حرف ها را “نباید زد”

بعضی حرف ها را “نباید خورد”

بیچاره دل چه میکشد میان این “زد” و”خورد

 

 

یواشکی هایمان را دوست دارم...

جایی که فقط منم و تویی.!

و خـــدایـی کــه شــاهــد عـشـقـمـان هـسـتـ


 

بهانه گیر زبان نفهم ، دلم را میگویم... 

اخر تو را از کجا برایش بیاورم ؟؟؟

 

 

 

ﺯﻧﺪﮔﻲ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺍﺑﺪﻱ ﻧﻴﺴﺖ ﮐﻪ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﺑﺘﻮﺍﻥ ﻣﻬﺮﺑﺎﻥ ﺑﻮﺩﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻓﺮﺩﺍ ﺍﻧﺪﺍﺧﺖ...

 

کم کم دارم به این نتیجه میرسم قلبمو از سینه بکشم بیرون

و به خودم بقبولونم که هیچوقت نمیشه با حس عشق و محبت زندگی کرد

آهای عاشقا بهم بگید عشق چی بهتون داد که حاضرید واسه عشق جون بدید

فقط یه در بوده به دنیای بدبختی...همینو بس

زندگــــــ ــــــــی
تابـــــ خوردن خیــــــــال در روز هایی است
که هرگــ ــــــــز تعبیر نمیشود

 

 

کاش می شد جای من باشی
تا بدانی که
چه حسی دارد
وقتی این همه دوست دارم...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|16 / 11برچسب:,| 15:57|S.B|
Zhandark