افسوس









سكوت

گذآر سُکوتـ قآنون زندگی مَن بآشد وَقتی وآژِه هآ دَرد رآ نِمی فَهمند

 

در جستجوي جمله و بهانه اي هستـمـ براي نوشتن آنچه که اکنون بر من ميگذرد ، اما جمله اي که
احــساســــات مـرا به حرکت در آورد نمے يابــمــ.

دلــمــ بـه انـدازه تمـامــ دنيـا گرفته ، دلـمــ ميخـواد بـره ، به هـر جا غيــر از اينجـا ،دلـمـ از ايـن همـه
نبـودن ، بـے معـرفتـے ، خيـلـے گرفــته.

چقدر دوست داشتــمــ يک نــفــر از من ميـپــرسيد ، چرا نگاه هــايت آنقدر غمگين استـــ ، چـــــــرا
لبــخنــدهــايتــــــ انـقدر تــلخ و بــيــرنگ استــــ ، امــا افسوس ، افسوس که هـيـچ کس نــبــود ...

تو که میدانستی با چه اشتیاقی … خودم را قسمت میکنم …
پس چرا … زودتر از تکه تکه شدنم … جوابم نکردی … برای
خداحافظی … خیلی دیر بود … خیلی دیر !

 



نظرات شما عزیزان:

حامی
ساعت22:04---9 تير 1392
سدنای من کجایی؟؟؟؟؟
بدون تو دووم نمیارم عشقم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|17 / 3برچسب:,| 14:27|S.B|
Zhandark