كاشكي









سكوت

گذآر سُکوتـ قآنون زندگی مَن بآشد وَقتی وآژِه هآ دَرد رآ نِمی فَهمند

كاشكي وقت رفتن ميديدي كه جات ، بدجوري خاليه

نميدونستم كه يه روزي ميري ، عشقت پوشاليه

كاش ميشد و دلم طاقت مياورد ، قسمتم اين نبود

ميپوسم به خدا بي تو زير اين ، آسمون كبود

بي تو من ميميرم ديگه ، قلبم اينو واست ميگه

هرشب به ياد تو خيس گونه هام ، بي تو بيقرارم

حرفاي دلمو پيش كي بگم ، كسي رو ندارم

درمان دل من بودي ولي باز ، دلمو شكوندي

فكر نميكردم كه يه روزي بري ، رفتيو نموندي

بي تو من ميميرم ديگه ، قلبم اينو واست ميگه . . .

 

 

عكــس هاي پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلكـ ـه

دوست دارم بروم سربه سرم نگـــذاريد گريه ام را به حســاب سفرم نگـــذاريد دوست دارم که به پابوسي باران بروم آسمان گفته که پا روي پرم نگـــذاريد اين قدر آينه ها را به رخ من نکشيــد اين قدر داغ جنون بر جگرم نگـــذاريد چشمي آبي تر از آيينه گرفتارم کرد بس کنيد اين همه دل دور وبرم نگذاريد آخرين حرف من اين است،زميني نشويد فقط... از حال زمين بي خبرم نگــذاريد

باور رفتن تو

 

میرم از اینجا برا همیشه

  

اخه بدون اون میدونم نمیشه

  

میرم یه جای خیلی دور از اینجا

  

سهم من چیشد جز غم از اینجا

 

میرم تا بی نهایت

  

خدا خودش کنه قضاوت

  

میرم واسه همیشه نگین بی وفا بود

  

دلم نمیخواست ولی اون راضی بود

  

میرم شاید قدرمو بدونه

  

بمونه تنها حالمو بدونه

  

میرم تا به خودش بیاد یه روز

 

اخه من براش گریه کردم شب و روز

 

دلم شکست از رفتنش

  

منو گذاشت تنها با غمش

  

رفتو دل به دل دیگه سپرد

  

اون شد دیگه همه کسش

  

میرم تنها باشم با خدا

 

اخه نمیشه بمونم از اون جدا

  

میرم دعا کنین برام برسم به خودم

  

اخه من خیلی عاشقش بودم

 

 


 هر شب از پُـشت صـفحـﮧ ے ڪوچڪ مـوبـایـلمــ در آغــوش مـے گـیـرمـت
و نـمـیـدانے ڪــﮧ چـﮧ آرامـشے سـت هـمـیــטּ آغـوش خـیـالـے


 

در زندگے هر کــسے ، یـڪ نفـر هــسـتــ

کـهـ مـثل هـیچ کــس نـیـستــــ !

و در زنـدگے مــטּ آטּ یـڪ نـفر تـــ♥ـو هـسـتـے !

نگاه تـــ♥ـــو منو تو دریاے چشماے سیاهت میبره
غرق میڪنـﮧ و میڪشـﮧ
مے خواهمــ دست هایت را بگیرمــ
و با نت هاے قلب ڪوچڪت بر پیانوے انگشتانت
پر احساس تریـטּ موزیڪ عشق را بنوازمــ

 

ـﮧ ڪـﮧ گویمــ ڪـﮧ تو منزلگـﮧ چشماטּ منے
بـﮧ ڪـﮧ گویمــ ڪـﮧ تو گرماے دستاטּ منے
گرچـﮧ پاییز نشد همدمــ و همسایـﮧ مـטּ
بـﮧ ڪـﮧ گویمــ ڪـﮧ تو باراטּ زمستاטּ منے

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|15 / 11برچسب:,| 11:12|S.B|
Zhandark